Blogia
OtroMondo, el blog de dvactivisme

El Príncep Albert de Mónaco fot la pota fins al fons

El Príncep Albert de Mónaco fot la pota fins al fons Coneixen la frase feta "Tierra, trágame" doncs jo penso que el Príncep Albert de Mónaco si que la coneix, o com a mínim l'equivalent en la seva llengua perquè a hores d'ara es pot dir que la pregunta que va dirigir cap als representants de la candidatura Olímpica de Madrid sobre la seguretat i el perill d'atemptats durant els jocs si aquests finalment se celebraven a Madrid, tenint en compte les circumstàncies, podriem dir que ha estat un autèntic fracàs i que l'intent de desacreditar l'Estat Español per aquesta banda li ha costat car, parlant clar...li ha sortit el tret per la culata, lamentablement, però no em negaràn que la situació és tragicòmica.

El correu del Palau de Mónaco està pràcticament saturat. El motiu, el malestar de moltes persones que estan escribint correus electrònics a les autoritats monegasques expresant la seva indignació per la pregunta que va formular el Príncep Albert a Singapur. El màxim representant monegasc va incomodar greument als representants de la candidatura madrilenya en preguntar sobre els últims atemptats terroristes portats a terme en territori Espanyol.

Partint del meu respecte més absolut per les víctimes, siguin aquestes de la consideració que siguin i per als familiars de les víctimes mortals i sense voler deixar de banda la meva més ferma solidaritat amb tots ells i elles, em pregunto, si em permeten si ha arribat el moment de que el Príncep Felip truqui al COI i pregunti si és bona idea mantenir Londres com a ciutat Olímpica al 2012..sobretot tenint en compte el perill d'atemptats terroristes...Alberto, company..a vegades val la pena pensar les coses que un dirà abans de dir les coses que un pensa perquè continua sortint més a compte ser amo del propi silenci que esclau de les propies paraules formulades.

0 comentarios